İADE ŞARTLARI

1.İade koşulları nedir?

LSK’dan satın aldığınız ürünleri teslim aldıktan sonra iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür. 14 gün içerisinde faturanız ile ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz.

Malzeme boyanmış veya kullanılmış ise iade alınmayacaktır.

2.İade işlemlerini nasıl yapabilirim?

* Web sitemizde bulunan iade bölümündeki bilgileri doldurunuz ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içine koyunuz.

*Gönderinizin nakliye/kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.

*İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.

*Yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 14 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre LSK’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

3.Ürünü iade ederken herhangi bir kargo/nakliye masrafı ödeyecek miyim?

Ürün iadesi durumunda nakliye/kargo ücreti müşteri tarafından karşılanacaktır.

4.İade kapsamına girmeyen ürünler hangileridir?

İade edilecek ürünlerin ambalaj paketleri açılmamış, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda ve faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Faturasız ve ambalajı açılmış paketlerin iadesi kabul edilmemektedir.

5.Faturamı kaybettim ürünü nasıl iade edebilirim?

Siparişinize ait faturanızı kaybetmeniz durumunda 444 0 852 numaralı hattan LSK Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya Müşteri Temsilciniz ile görüşerek siparişinize ait faturanızı talep edebilirsiniz. Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize veya whatsapp hattınıza faturanız en kısa sürede gönderilecektir.

6.Yapılan para iadesini hesabımda göremedim. Ne yapmalıyım?

LSK’dan satın almış olduğunuz ürününüze ait iade talebiniz yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 14 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre LSK’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize veya whatsapp numaranıza, iade işleminizin tamamlandığına dair bir bilgilendirme mesajı iletilecektir. İade tutarını hesabınızda göremediğiniz durumunda 444 0 852 numaralı hattan LSK Müşteri Hizmetleri’ni arayarak dekont/ödeme ekran görüntüsü talebinde bulunabilirsiniz. Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize veya whatsapp numaranıza en kısa sürede gönderilecektir.

7.İade işleminden sonra ne kadar gün içerisinde para hesabıma yatar?

LSK’dan satın almış olduğunuz ürününüze ait iade talebiniz yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 14 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre LSK’nın iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından iade tutarı alış veriş yapmış olduğunuz kredi kartınıza yansıtılır. Bu tutarı hesabınızda görmeniz ise bankaya bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Kredi Kartı ile ödeme yaptıysanız ortalama 5 iş günü içerisinde iade tutarınızı hesabınızda görebilirsiniz.

8.Genel merkezden aldığım ürünün iadesini nasıl yapabilirim?

Genel Merkezden alınan ürünlere ait iadeler 14 gün içerisinde faturasıyla birlikte yukarıdaki iade koşullarına uygun olarak yapılabilir.

Not: Finans Destekleri ile yapılan ödemelerde banka komisyon tutarını ilgili tutardan düşerek işlem sağlamaktadır.